S sodelavci sem se pogovarjal kako za center ponovne uporabe Vuzenica pripraviti dober spletni oglas. Pa smo se odločili za naslednje naslove: »CPU Vuzenica center izbire, CPU Vuzenica center dobrote, CPU Vuzenica usluge šivanja, CPU Vuzenica klepet ob kavi.« Zatem smo se vprašali kako tem naslovom dodati več vsebine. Če dodamo opise bo to namreč prispevalo k uspešnosti oglasa.
Pa smo izpostavili: »Vuzenica ponuja priložnost za obisk Centra ponovne uporabe.« Ker v to verjamemo smo dodali: »V centru ponovne uporabe Vuzenica boste doživeli prijazen sprejem in v Centru ponovne uporabe Vuzenica se vedno najde kaj novega.« Naše zaključno sporočilo za oglas pa je bilo: »Vedno ste lepo vabljeni, da se oglasite v centru ponovne uporabe Vuzenica.«
Ob vsej promociji pa so najboljši oglas prijazni ljudje, ki vam prisluhnejo, se z vami pogovorijo in pomagajo pri odločitvi. Dober oglas so ljudje, ki vam namenijo prijazno besedo in nasmeh.
Vse to sem že doživel v centru ponovne uporabe Vuzenica. Zagotovo se tja še vrnem.

Prijazno vabljeni
Prijazno vabljeni